רעיונות למתנות לגבר


נכתב בתאריך: 17 בדצמבר 2022

שתף / שתפי את הסיפור בפייסבוק או בוואטסאפ

כאשר רוצים לתת מתנה לגבר, לפעמים קשה מאוד להחליט מה לתת לו. כאשר זה חבר קרוב שמכירים אותו, זה הרבה יותר קל. אך כאדר מדובר בקולגה לעבודה זה יכול להיות יותר מאתגר. להלן כמה רעיונות מדליקים.

משענת לרגל עם ספוג זיכרון – עם החבר שלכם עוסק בעבודה משרדית ויושב זמן רב מול שולחן העבודה, הוא יעריך מאוד את המתנה הזאת. היא מקלה מאוד על מי שיושב הרבה מול המחשב. ניתן להוריד את הנעליים ולהניח את הרגליים על משענת מיוחדת התומכת ברגל ומונעת כאבים ואי נוחות.

כיסא ארגונומי – אם החבר שלכם נוהג לעבוד מהבית, ומתקמצן לקנות לעצמו כיסא טוב לעבודה, זו יכולה להיות המתנה שלכם. כיסא ארגונומי מתאים לכל מי שעובד שעות רבות מול המחשב. הוא שומר על הגב, הערנות ומבטיח נוחות גדולה. במקום לאלתר עם כיסא מהמטבח, מוטב להשתמש בכיסא שמתאים במיוחד לעבודה.

ערכת קפה – כולנו שותים קפה. חלקנו מסתפקים בקפה שחור או קפה מארומה. אבל יש כאלו שממש אוהבים כל פעם לשתות קפה מיוחד לפי המצב רוח שלכם. אם החבר שלכם אוהב מאוד קפה, תוכלו להעניק לו ערכה הכוללת חבילות קטנות של קפה מסוגים שונים.

עיסוי מקצועי – במקום לקנות לו מתנה, תוכלו להזמין אותו על חשבונכם לחוויה מרעננת שמתאימה מאוד לגברים שעובדים יותר מידי שעות. ניתן לקחת אותו לבילוי בדירות דיסקרטיות בחיפה, ושם הוא יזכה לטיפול מפנק.

אוזניות מבטלות רעש – אוזניות זה דבר שימוש מאוד למגוון מטרות. ניתן להשתמש בהן בשביל לשמוע מוזיקה, וגם בשביל לבצע שיחות ווידאו עם לקוחות. האוזניות יבטלו את הרעש מהסביבה ויסייעו להתרכז ולשמוע טוב את השיחה. יש גם אנשים שאוהבים לשים מוזיקה נעימה בזמן שהם עובדים, והאוזניות הן פתרון מעולה. כך הם לא יפריעו לאחרים, וגם לא ישמעו רעשים.

ערכת ארגון לכבלים – מכירים את זה ששולחן העבודה שלו מלא בכבלים, מחברים ומטענים שונים. מצד אחד אנחנו צריכים אותם בשביל כל הגאדג‘טים המשמשים אותנו לעבודה. אך מצד שני הם מפריעים מאוד. ערכת ארגון לכבלים תסייע להשליט סדר על השולחן.

התגובות נבדקות לפני הפרסום

מאמרים נוספים

ברוכים הבאים לתל אביב: העיר התוססת של ישראל


כאחת הערים הקוסמופוליטיות והתוססות ביותר במזרח התיכון, תל אביב צוברת פופולריות בשנים האחרונות כיעד מוביל עבור תיירים וזרים כאחד. ידועה […]

להמשך קריאה>>

ברוכים הבאים לתל אביב: העיר התוססת של ישראל
עיסוי אירוטי, הידוע גם בשם עיסוי חושני, הוא צורה פופולרית של טיפול עיסוי המתמקד במתן הנאה, הרפיה ועוררות מינית לנמען. זהו סוג של עיסוי הקשור לעתים קרובות עם ארוטיקה ואינטימיות, והוא יכול להיות כלי רב עוצמה לשיפור האינטימיות והסיפוק המיני במערכות יחסים.

תל אביב: העיר התוססת של ישראל


כשחושבים על ישראל, הדבר הראשון שבדרך כלל עולה בראש הוא ההיסטוריה התנ"כית שלה, חורבות עתיקות ומשמעות דתית. עם זאת, יש […]

להמשך קריאה>>

תל אביב: העיר התוססת של ישראל