מתכוני הפסטה בשביל לפנק את בת הזוג


נכתב בתאריך: 2 באפריל 2023

שתף / שתפי את הסיפור בפייסבוק או בוואטסאפ

לפעמים צריך לפנק את בת הזוג, בשביל שהיא גם תפנק אותך אחר כך. ואתם יודעים בדיוק למה אנחנו מתכוונים. חלפו הימים של הרווקות והבילויים בדירות דיסקרטיות בתל אביב והמרכז, עכשיו אתם צריכים להשקיע קצת יותר.

ארוחה רומנטית שהכנתם בעצמם יכולה להיות רעיון מעולה. והאמת שלא צריך להתאמץ יותר מידי. פסטה היא המנה המנצחת – כולם אוהבים אותה וקל להכין אותה. כך שגם הגבר הכי לא בשלן יוכל להסתר. אז להלן כמה מתכונים קלילים שאם תשקיעו בהם תזכו בערב אינטימי וקצת פעילות.

פסטה ברוקולי

תבחרו בסוג הפסטה המועדפת עליכם, זה נכון לגבי כל המתכונים. עיקר העבודה זו הכנת הרוטב. זוהי פסטה המזכירה בצבע פסטה פסטו, אך הפעם הברוקולי הוא זה המעניק לפסטה את הצבע הירוק.

ברוקולי בינוני יספיק. יש לפרק אותו לכמה חלקים ולדחוף לתוך הבלנדר בצירוף 3 שיני שום, חופן עלי בזיליקום, חצי כוס שמן זית, חצי כוס צנוברים, רבע כוס מים ונגיעה של פלפל חריף (רבע פלפל יספיק). מלח תוכלו להוסיף לפי הטעם. כאשר הפסטה מוכנה מערבבים הכל ביחד ומגישים עם נגיעות של פרמז‘ן.

פסטה שום

כמות השום די גדולה, אך לא להיבהל, השום מתבשל היטב וזוכה לטעם מעט מתקתק, לא משהו שיסריח מהפה ויוציא את החשק להתנשק. אולי קצת, אבל אם שניכם אוכלים זה בסדר.. .

הכינו שיני שום מקולפות מ 4 ראשי שום. זו הכמות המתאימה לחצי קילו פסטה. שימו אותם בתוך תבנית קטנה, כסו בשמן זין והוסיפו מלח, קצת טימין וקצת צ‘ילי. התחילו מטמפרטורה גבוהה של 180 מעלות, ולאחר מכן הורידו ל 100 והשאירו את השום לשעה וחצי כאשר הוא מכוסה בנייר כסף.לאחר שמוכן, חכו שיתקרר מעט ומעכו הכל במזלג. אם זה נראה לכם הרבה שמן אפשר לשפוך קצת, אך קחו בחשבון כי השמן עשיר בטעם השום וחבל לבזבז. לכן מראש אנו מציעים למצוא תבנית קטנה בה כל שיני השום יהיו צפופות ולא יהיה הרבה שמן מיותר.

כמובן שבאינטרנט תוכלו למצוא עוד שפע של מתכונים.

 

התגובות נבדקות לפני הפרסום

מאמרים נוספים

ברוכים הבאים לתל אביב: העיר התוססת של ישראל


כאחת הערים הקוסמופוליטיות והתוססות ביותר במזרח התיכון, תל אביב צוברת פופולריות בשנים האחרונות כיעד מוביל עבור תיירים וזרים כאחד. ידועה […]

להמשך קריאה>>

ברוכים הבאים לתל אביב: העיר התוססת של ישראל
עיסוי אירוטי, הידוע גם בשם עיסוי חושני, הוא צורה פופולרית של טיפול עיסוי המתמקד במתן הנאה, הרפיה ועוררות מינית לנמען. זהו סוג של עיסוי הקשור לעתים קרובות עם ארוטיקה ואינטימיות, והוא יכול להיות כלי רב עוצמה לשיפור האינטימיות והסיפוק המיני במערכות יחסים.

תל אביב: העיר התוססת של ישראל


כשחושבים על ישראל, הדבר הראשון שבדרך כלל עולה בראש הוא ההיסטוריה התנ"כית שלה, חורבות עתיקות ומשמעות דתית. עם זאת, יש […]

להמשך קריאה>>

תל אביב: העיר התוססת של ישראל