המקומות שזוגות יכולים להתבודד


נכתב בתאריך: 4 במאי 2023

שתף / שתפי את הסיפור בפייסבוק או בוואטסאפ

לפעמים זוגות רוצים להתבודד, אתם יודעים למה אנחנו מתכוונים. אבל אנחנו לא מתכוונים לחדר המיטות, זה בנאלי מידי. לפעמים זוגות רוצים קצת לגוון ולהתבודד במקומות שהם לא ממש מבודדים, איפה שהוא בתחום האפור בין מקום ציבורי לבין מקום שבו אפשר לחפש פרטיות.

זה קטע מוזר כזה…. בשביל לספק את הצרכים שלנו לפעמים אנחנו מחפשים אחר דירות דיסקרטיות בחיפה, ולפעמים אנחנו דווקא מחפשים את הסיכון. אבל העיקר שזה מביא לחיים שלנו את הריגוש שאנחנו מחפשים. אז היכן אפשר להתבודד?

צאו אל המדבר

המדבר הוא מקום עצמתי ויכול להיות רומנטי מאוד. ולפי דעתנו זהו המקום המושלם עבור זוגות. איננו מדברים רק על הגשמה של פנטזיות תחת השמיים ואל מול הטבע, אלא על כל החוויה של השקט. זה רק יעשה טוב לזוגיות שלכם להיות קצת רחוקים מההמולה, ובהחלט אפשר לעשות זאת בסוף השבוע.

אפשר לעשות זאת בדרכים שונים. הזוגות ההרפתקנים באמת יכולים לצאת לטיול עם לינת שטח. כמובן שחשוב שתגיעו מוכנים עם כל הציוד הנדרש ותוודאו כי אין סכנת שיטפונות. המדבר יכול להיות מקום מסוכן אם לא יודעים כיצד להתכונן ומה לעשות. לא חסרות שמורות טבע מדבריות בהן תוכלו למצוא הרבה פרטיות

אך ברור לנו שזה לא מתאים לכולם. ואמנם יש בזה הרבה רומנטיות, אבל עבור רבים אין רומנטיקה בלי מקלחת טובה. לכן ישנה גם אפשרות אחרת של צימרים במדבר. לא באנו לעשות פרסומת, אבל תוכלו לעשות את המחקר שלכם בעזרת גוגל ולמצוא אפשרויות שונות של מקומות שיכולים להביא לכם חוויה מדברית עם פרטיות ותנאים נוחים, ואפילו הרבה יותר מזה.

חוויה מסעירה בלי להתרחק הרבה

האמת שלא צריך להרחיק בשביל חוויה יוצאת דופן. גם אם אתם גרים בבניין משותף בתל אביב, אתם תמיד יכולים לעלות לגג המשותף ב 12 בלילה. שם בחושך, תחת אור הכוכבים תוכלו בדרך כלל ליהנות מהרבה פרטיות. קחו אתכם שמיכה, ואולי גם בקבוק יין. מכיוון שאתם לא צריכים לנהוג לשם, אין שום בעיה. רק היזהרו לא לעשות יותר מידי רעש בשביל לא למשוך תשומת לב.

התגובות נבדקות לפני הפרסום

מאמרים נוספים

ברוכים הבאים לתל אביב: העיר התוססת של ישראל


כאחת הערים הקוסמופוליטיות והתוססות ביותר במזרח התיכון, תל אביב צוברת פופולריות בשנים האחרונות כיעד מוביל עבור תיירים וזרים כאחד. ידועה […]

להמשך קריאה>>

ברוכים הבאים לתל אביב: העיר התוססת של ישראל
עיסוי אירוטי, הידוע גם בשם עיסוי חושני, הוא צורה פופולרית של טיפול עיסוי המתמקד במתן הנאה, הרפיה ועוררות מינית לנמען. זהו סוג של עיסוי הקשור לעתים קרובות עם ארוטיקה ואינטימיות, והוא יכול להיות כלי רב עוצמה לשיפור האינטימיות והסיפוק המיני במערכות יחסים.

תל אביב: העיר התוססת של ישראל


כשחושבים על ישראל, הדבר הראשון שבדרך כלל עולה בראש הוא ההיסטוריה התנ"כית שלה, חורבות עתיקות ומשמעות דתית. עם זאת, יש […]

להמשך קריאה>>

תל אביב: העיר התוססת של ישראל