הטאבו המשרדי שאסור לדבר עליו


נכתב בתאריך: 9 בינואר 2023

שתף / שתפי את הסיפור בפייסבוק או בוואטסאפ

מקומות העבודה באופן טבעי מפגישים נשים וגברים, ולפעמים ישנו ריכוז גדול של רווקים ורווקות צעירים. באופן טבעי ישנן מתיחויות מיניות, ככה זה ששמים אנשים באותו החדר. כמובן שעל כולם להתנהג בצורה המכבדת את האחר ולהימנע מהתנהגות שאינה ראויה.

וכך נוצרה תרבות ארגונית שבה סקס הוא ממש מחוץ לתחום. או אם נדייק יותר, והדיוק כאן הוא בעל הבדל משמעותי – לדבר על סקס מחוץ לתחום. הרי כל דבר יכול לצאת מהקונטקסט ולהתפרש כרמיזה מינית. ורמיזה מינית תתפרש כהטרדה מינית. והופ… אתם מוזמנים לשימוע במשרד כוח האדם או שקיבלתם שיימינג באינטרנט. אם כך די מובן מדוע רוב האנשים יסכימו על כך כי אין מדברים על סקס במשרד. למעשה סקרים הראו כי למעלה מ 70% מהעובדים מסכימים עם הטענה הזו.

ומה לגבי סקס במשרד

טוב כאן זה נהיה מעניין. סקרים בהם אנשים דיברו על הפנטזיות המיניות שלהם, הראו כי אנשים רבים מחזיקים במחשבות על סקס במקום העבודה. וסקרים אחרים שבדקו מי עשה זאת, הראו שיש גם לא מעט אנשים שהגשימו את הפנטזיה. למעשה למעלה מ 50% מהגברים טענו שהתנסו בזה לפחות פעם אחת.
אז רגע מה בדיוק קורה כאן? מצד אחד לדבר אסור, אבל כאשר זה נוגע למעשה עצמו, מסתבר שהטאבו נשבר קצת. אך כנראה שההסבר בעצם נמצא בכך שזהו טאבו, כלומר הטאבו הוא מקור המשיכה והתעניינות של אנשים ברעיון זה.

ולגבי היתכנות של סקס במשרד, מעבר לפנטזיה זה ממש לא מומלץ. אלא אם כן אתם ממש חושקים בפיטורין. סביבת העבודה המודרנית אינה מספקת הרבה פרטיות, ומצלמות אבטחה ישנן בכל פינה. כך שבפועל זה לא ממש מעשי. וגם אם לא תיתפסו, יתכנו השלכות שונות על ממערכות היחסים בעבודה, ואף בעיות משפטיות שיכולות לצוץ גם לאחר שנים. למשל האשמות על ניצול יחסי מרות או דברים בסגנון. כך שבסופו של דבר, יש סיבה מדוע שיחות על סקס אינן ראויות במשרד. בסופו של דבר זה מגן עליכם.

אז כנראה שמוטב להשאיר זאת במסגרת הפנטזיה, או אולי משהו למשחקי תפקידים בדירות דיסקרטיות בחיפה קריות והצפון.

התגובות נבדקות לפני הפרסום

מאמרים נוספים

ברוכים הבאים לתל אביב: העיר התוססת של ישראל


כאחת הערים הקוסמופוליטיות והתוססות ביותר במזרח התיכון, תל אביב צוברת פופולריות בשנים האחרונות כיעד מוביל עבור תיירים וזרים כאחד. ידועה […]

להמשך קריאה>>

ברוכים הבאים לתל אביב: העיר התוססת של ישראל
עיסוי אירוטי, הידוע גם בשם עיסוי חושני, הוא צורה פופולרית של טיפול עיסוי המתמקד במתן הנאה, הרפיה ועוררות מינית לנמען. זהו סוג של עיסוי הקשור לעתים קרובות עם ארוטיקה ואינטימיות, והוא יכול להיות כלי רב עוצמה לשיפור האינטימיות והסיפוק המיני במערכות יחסים.

תל אביב: העיר התוססת של ישראל


כשחושבים על ישראל, הדבר הראשון שבדרך כלל עולה בראש הוא ההיסטוריה התנ"כית שלה, חורבות עתיקות ומשמעות דתית. עם זאת, יש […]

להמשך קריאה>>

תל אביב: העיר התוססת של ישראל