איך להישאר פעיל מינית למרות הגיל המבוגר


נכתב בתאריך: 11 בדצמבר 2022

שתף / שתפי את הסיפור בפייסבוק או בוואטסאפ

במהלך החיים אנו מתבגרים. זה לא דבר שאנו יכולים לעצור. ההתבגרות מביאה לשינויים גם בגוף וגם בנפש וזה משפיע על חיי המין. סביר להניח כי במהלך השנים תאבדו מהאנרגיה המינית, לא תתפקדו כפי שהייתם כאשר הייתם בני עשרים. ואם יש לכם בת זוג, תחשקו פחות ברגעים אינטימיים איתה… וזה לא טוב.

אז כיצד תוכלו לשמר את המיניות גם בגיל מבוגר?

  1. שמרו על אורח חיים בריא – שמירה על נפש וגוף בריא חשובים בכל המובנים, וכן יש להם גם השפעה על חיי המין והרומנטיקה. לא באנו להטיף לכם לטרנדים בריאותיים אלו הם אחרים. אבל חשוב שתקפידו על תזונה נכונה ומאוזנת ורמה נכונה של פעילות גופנית. הפעילות הגופנית תגרום להפרשת אנדרופינים, וזה יגרום לכם להרגיש טוב וגם להיות מושכים. מאכלים מסוימים יכולים להגדיל את החשק המיני.
  2. אם אתם נמצאים במערכת יחסים זוגית, גם בגיל השלישי צריך להשאיר מקום לדייטים רומנטיים. זה חשוב לא רק לקשר הזוגי אלא לבריאות הנפשית שלכם באופן כללי. הרומנטיקה יכולה לבוא לידי ביטוי בכל מקום, מבית הקפה ועד טיול זוגי בשדרה. ישנם מחקרים המראים כי ככל שהאנשים יותר פעילים חברתית, כך יש להם פחות מחלות נפש. וגם אם אין לכם בת זוג אתם יכולים למצוא פעילויות חברתיות שונות ואפילו לבלות בדירות דיסקרטיות בתל אביב והמרכז, שם תמצאו בחורות נעימות לבילוי.
  3. היפטרו מהכעסים – סביר להניח כי במהלך מערכת יחסים זוגית יתעוררו קונפליקטים רבים, זה טבעי. אך בשביל לשמר את הזוגיות צריך לדעת איך לעבוד יחדיו ולעבור מכשולים. אין סיבה לנטור טינה לאורך שנים ואין לתת לסכסוכים להתעצם וליצור קרע של ממש במערכת היחסים. זכרו שאתם כאן בשביל לתת כתף אחד לשני. חשוב לדבר על הדברים, זה יעזור למנוע בעיות רבות. זכרו שאתם צוות, מה שעובר עלייך משפיע גם על בת הזוג, ולהפך.
  4. להיות הרפתקנים במיטה – להיות הרפתקנים במיטה זו לא הזכות רק של הצעירים. גם מבוגרים יכולים לעשות זאת. למרות כל השנים תמיד אתם יכולים להביא חידושים שיחזירו את הניצוץ לחיים הזוגיים.

התגובות נבדקות לפני הפרסום

מאמרים נוספים

ברוכים הבאים לתל אביב: העיר התוססת של ישראל


כאחת הערים הקוסמופוליטיות והתוססות ביותר במזרח התיכון, תל אביב צוברת פופולריות בשנים האחרונות כיעד מוביל עבור תיירים וזרים כאחד. ידועה […]

להמשך קריאה>>

ברוכים הבאים לתל אביב: העיר התוססת של ישראל
עיסוי אירוטי, הידוע גם בשם עיסוי חושני, הוא צורה פופולרית של טיפול עיסוי המתמקד במתן הנאה, הרפיה ועוררות מינית לנמען. זהו סוג של עיסוי הקשור לעתים קרובות עם ארוטיקה ואינטימיות, והוא יכול להיות כלי רב עוצמה לשיפור האינטימיות והסיפוק המיני במערכות יחסים.

תל אביב: העיר התוססת של ישראל


כשחושבים על ישראל, הדבר הראשון שבדרך כלל עולה בראש הוא ההיסטוריה התנ"כית שלה, חורבות עתיקות ומשמעות דתית. עם זאת, יש […]

להמשך קריאה>>

תל אביב: העיר התוססת של ישראל